Tehtyäsi tilauksen voit helposti seurata sen tilaa täällä - syötä tilausnumerosi ja tilauksen yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoite. Saat meiltä toimitusvahvistuksen sähköpostitse, kun tilauksesi on lähetetty.
Kun olet tehnyt tilauksen, saat sähköpostiisi automaattisen tilausvahvistuksen. Jos et ole saanut vahvistusviestiä muutaman minuutin kuluessa, se on saattanut päätyä sähköpostisi Roskaposti-kansioon. Mikäli tilausvahvistus ei ole tullut perille, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tietojesi tarkistamiseksi.
Olemassa olevaan tilaukseen ei valitettavasti ole mahdollista lisätä uusia tuotteita. Voit kuitenkin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin yritämme auttaa sinua parhaamme mukaan.
Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, ota yhteys asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, jotta voimme auttaa sinua ennen kuin tilauksesi on ehditty käsitellä järjestelmässämme.
Mitä teen, jos tilaustani ei lähetetä siksi että yhdellä tai useammalla tuotteella on pidempi toimitusaika?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Ei. Kaikki tilaukset tehdään verkkosivustollamme henkilökohtaisesti asioimalla. Mikäli tilauksen tekemisessä on ongelmia, asiakaspalvelumme auttaa mielellään.
Voit maksaa ostoksesi Klarnan verkkopankkimaksulla, laskulla, erämaksulla tai kortilla (Visa ja Mastercard).
Tarkista ensin, että olet täyttänyt kaikki tiedot oikein. Jos se ei auta, voit kokeilla toista internetselainta. Mikäli ongelma ei poistu, ota yhteys asiakaspalveluumme.
Jos mahdollista, valitse toinen maksutapa. Muussa tapauksessa ota yhteys Klarnan asiakaspalveluun: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Toimitusaika vaihtelee tuotteesta riippuen, mutta yleensä se on 1–4 arkipäivää.
Kunkin tuotteen arvioitu toimitusaika on ilmoitettu tuotesivulla.
Pidemmällä toimistusajalla merkittyihin tuotteisiin on merkitty toimittajan arvioima toimitusaika. Pyrimme aina pitämään kiinni tästä toimitusajasta, mutta joskus viivästyksiä saattaa esiintyä. Jos toimitus viivästyy, sinuun ollaan yhteydessä sähköpostitse.
Tarjoamme yli 60 euron tilauksille aina ilmaisen toimituksen PostNordin noutopisteeseen.
Voit halutessasi valita kotiinkuljetuksen hintaan 9,90 euroa tai kuljetuksen toimistolle hintaan 14,90 euroa.
Meillä ei ole mahdollisuutta nopeuttaa yksittäisten tilausten toimitusta, sillä kaikki tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Teemme kuitenkin aina parhaamme pitääksemme kiinni ilmoitetusta toimitusajasta.
Kun tilauksesi on käsitelty ja pakattu, se toimitetaan PostNordille. Jos pakettisi on valmiina toimitettavaksi ennen klo 12:ta, PostNord skannaa sen samana arkipäivänä. Aikoina, jolloin PostNordilla on erittäin paljon toimituksia, skannaus saattaa joissain tapauksissa siirtyä seuraavalle päivälle.
Ympäristöä säästääksemme emme lähetä paketissa lähetyslistaa emmekä palautuslomaketta. Lähetyslista löytyy tilausvahvistuksesta.
Lähetyslista löytyy tilausvahvistuksesta.
Jos haluat palauttaa tuotteen, klikkaa linkkiä: https://www.kitchenone.fi/palautus/.
Ellei sinulla ole mahdollisuutta tulostaa palautuslomaketta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.
Jos toimituksessa on tapahtunut virhe, ota yhteys asiakaspalveluumme.
Jos saamasi paketti on vahingoittunut, on tärkeää, että otat kuvia vahinkojen todentamiseksi. Ota kuva mielellään pakkauksesta ja siinä olevasta osoitekortista. Monissa tapauksissa itse sisältö on ehjä, koska pakkaus suojaa tuotetta.
Mikäli tuote on vahingoittunut, lähetä mahdollisimman nopeasti sähköpostia osoitteeseen info@kitcheone.fi. Viestissä tulee olla kuvat pakkauksen ulko- ja sisäpuolelta sekä vahingoittuneesta tuotteesta.
KitchenOne toimittaa tilauksia vain Suomessa oleviin osoitteisiin, eikä meillä ole mahdollisuutta lähettää niitä ulkomaille. Voit kuitenkin tilata tuotteita Ruotsin, Tanskan ja Norjan verkkokaupoistamme ja saada toimituksen kyseisiin maihin.
Jos ostat tuotteen, joka lähetetään EU:n ulkopuolelle, sinulla on mahdollisuus saada arvonlisäveron palautus. Tämä edellyttää, että toimitat meille voimassa olevan asiakirjan, Tullin leimaaman laskun ulkomaan toimituksesta. Saat hyvityksen, kun olemme vastaanottaneet asiakirjat. Huomaa, että olet itse vastuussa sovellettavien sääntöjen tarkistamisesta.
Tehdessäsi ostoksia KitchenOnella sinulla on peruutusoikeus. Se antaa sinulle oikeuden tutkia tuotteita samaan tapaan kuin fyysisessä myymälässä, ja 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta sinulla on mahdollisuus perua kauppa.
Sinulla on aina 365 päivän palautusoikeus, kun teet ostoksia KitchenOnella. Jotta palautus hyväksytään, tuotteen on oltava käyttämätön ja vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessaan, niin että se voidaan myydä uutena.
Jos haluat käyttää peruutus- tai palautusoikeutta, klikkaa linkkiä: https://www.kitchenone.fi/palautus/
Ellei sinulla ole mahdollisuutta tulostaa palautuslomaketta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.
Peruuttamisoikeus antaa sinulle oikeuden tutustua tuotteisiin samaan tapaan kuin fyysisessä myymälässä. Voit halutessasi perua kaupan 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut lähetyksen. Jos olet käyttänyt tuotetta enemmän kuin peruuttamisoikeus sallii, palautussummasta vähennetään tavaran arvon alenemista vastaava summa. Vähennyksestä päättävät KitchenOnen asiantuntijat, ja se voi olla 0–75 % tuotteen alkuperäisestä hinnasta. Peruuttamisoikeuden voi menettää tiettyjen sinetöityjen tuotteiden osalta hygieniasyistä. Lain mukaan kuluttaja saa käsitellä tavaraa vain samaan tapaan kuin myymälässä saadakseen suorittamansa maksun kokonaan takaisin.
Jos päätät käyttää peruutus- tai palautusoikeutta, tarvitset meiltä palautusosoitekortin, ja veloitamme siitä toimitusmaksun. V. Valitettavasti emme voi noutaa lähetyksiä, jotka menevät postitoimistoon.
Jos olet epävarma, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.
Mikäli annat paketin palautua noutamattomana, haluamme sinun ilmoittavan siitä meille, jotta voimme käsitellä palautuksen mahdollisimman joustavasti. Huomaa, että palautuneesta, noutamattomasta lähetyksestä veloitetaan palautuskulut.
Pyrimme käsittelemään kaikki palautukset mahdollisimman nopeasti. Kun palautuksesi on saapunut meille ja olemme käsitelleet sen, rahat palautetaan viipymättä ja ne näkyvät pankkitililläsi yleensä 3–5 pankkipäivän kuluessa.
Mikäli ostamasi tuote on rikkoutunut reklamaatio-oikeuden puitteissa tai se on takuun piirissä, sinun tulee täyttää reklamaatiolomake osoitteessa https://www.kitchenone.fi/reklamaatio/. Tämän jälkeen huolto-osastomme ottaa sinuun yhteyttä. Jos sinun on lähetettävä tuote huoltoon tai vaihtoon, sinuun ollaan yhteydessä asiasta ja lähetämme sinulle ennakkoon maksetun rahtikirjan. Näin menetellään, jotta asia voidaan ratkaista mahdollisimman nopeasti, sillä useimmissa tapauksissa teemme yhteistyötä suoraan valmistajan valtuutetun huoltoyhteistyökumppanin kanssa.
Täytä reklamaatiolomake osoitteessa https://www.kitchenone.fi/reklamaatio/. Huomaa, että on eri asia, ettei tuote vastaa odotuksia kuin että se on viallinen. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme..
Jos kaipaat lisäopastusta tuotteen valinnassa, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua mielellämme!
Säädämme hintojamme jatkuvasti ja suhteessa markkinoihin voidaksemme taata aina hyvät tarjoukset. Jos aiot ostaa suuren määrän tuotteita, olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä.
Emme anna hintatakuuta, mutta pyrimme aina tarjoamaan kilpailukykyiset hinnat ja vastaamaan markkinoiden muiden liikkeiden hintoihin. Jos kuitenkin 7 päivän kuluessa ostoksestasi alennamme tuotteen hintaa omalla sivustollamme, hyvitämme sinulle erotuksen.
Myymme niitä varaosia, joita on verkkosivustollamme. Ellet löydä etsimääsi varaosaa, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan valmistajaan. Jos tarvitset lisää apua, ota yhteys asiakaspalveluumme.
Mikäli tuotetta ei ole varastossa, voit tilata ilmoituksen, kun sitä on jälleen saatavilla. Saatuasi ilmoituksen voit tehdä tilauksen.
Ota yhteyttä osoitteeseen info@kitchenone.fi tai täytä lomake:
Maanantai - Perjantai | 9.00 - 17.00 |