Ostoskori Ostoskori ?.SubtotalFormatted? String.Empty Ostoskorisi on tyhjä
0
Lisää ostoskoriin
kpl
Ostoskori Ostoskori Näytä ostoskori Mene kassalle Ostoskorisi on tyhjä
0
Lisää ostoskoriin
kpl
Ostoskori Ostoskori ?.SubtotalFormatted? String.Empty Ostoskorisi on tyhjä
0
Lisää ostoskoriin
kpl
Ostoskori Ostoskori Näytä ostoskori Mene kassalle Ostoskorisi on tyhjä
0
Lisää ostoskoriin
kpl
Ota yhteyttä

FAQ - TAVALLISIA KYSYMYKISÄ

TILAUKSESI

Missä tilaukseni on?

Tehtyäsi tilauksen voit helposti seurata sen tilaa täällä - syötä tilausnumerosi ja tilauksen yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoite. Saat meiltä toimitusvahvistuksen sähköpostitse, kun tilauksesi on lähetetty.

En ole saanut tilausvahvistusta

Kun olet tehnyt tilauksen, saat sähköpostiisi automaattisen tilausvahvistuksen. Jos et ole saanut vahvistusviestiä muutaman minuutin kuluessa, se on saattanut päätyä sähköpostisi Roskaposti-kansioon. Mikäli tilausvahvistus ei ole tullut perille, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tietojesi tarkistamiseksi.

Voinko lisätä tuotteita tilaukseeni?

Olemassa olevaan tilaukseen ei valitettavasti ole mahdollista lisätä uusia tuotteita. Voit kuitenkin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin yritämme auttaa sinua parhaamme mukaan.

Haluan peruuttaa tilaukseni

Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, ota yhteys asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, jotta voimme auttaa sinua ennen kuin tilauksesi on ehditty käsitellä järjestelmässämme.

Mitä teen, jos tilaustani ei lähetetä siksi että yhdellä tai useammalla tuotteella on pidempi toimitusaika?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

TILAUKSEN TEKEMINEN

Voiko tilauksen tehdä sähköpostitse tai puhelimitse?

Ei. Kaikki tilaukset tehdään verkkosivustollamme henkilökohtaisesti asioimalla. Mikäli tilauksen tekemisessä on ongelmia, asiakaspalvelumme auttaa mielellään.

Mitkä maksutavat ovat käytössä?

Voit maksaa ostoksesi Klarnan verkkopankkimaksulla, laskulla, erämaksulla tai kortilla (Visa ja Mastercard).

Tilauksen tekeminen ei onnistu

Tarkista ensin, että olet täyttänyt kaikki tiedot oikein. Jos se ei auta, voit kokeilla toista internetselainta. Mikäli ongelma ei poistu, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Maksutapahtuma ei onnistunut

Jos mahdollista, valitse toinen maksutapa. Muussa tapauksessa ota yhteys Klarnan asiakaspalveluunhttps://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

 

TOIMITUS

Mikä on tilauksen toimitusaika?

Toimitusaika vaihtelee tuotteesta riippuen, mutta yleensä se on 1–4 arkipäivää.
Kunkin tuotteen arvioitu toimitusaika on ilmoitettu tuotesivulla.

Pidemmällä toimistusajalla merkittyihin tuotteisiin on merkitty toimittajan arvioima toimitusaika. Pyrimme aina pitämään kiinni tästä toimitusajasta, mutta joskus viivästyksiä saattaa esiintyä. Jos toimitus viivästyy, sinuun ollaan yhteydessä sähköpostitse.

Paljonko toimitus maksaa?

Tarjoamme yli 60 euron tilauksille aina ilmaisen toimituksen PostNordin noutopisteeseen (ei koske tuotteita, jotka vaativat lavarahtia). Voit halutessasi valita kotiinkuljetuksen hintaan 9,90 euroa tai kuljetuksen toimistolle hintaan 14,90 euroa.

Onko pikatoimitus mahdollista?

Meillä ei ole mahdollisuutta nopeuttaa yksittäisten tilausten toimitusta, sillä kaikki tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Teemme kuitenkin aina parhaamme pitääksemme kiinni ilmoitetusta toimitusajasta.

Pakettiani ei ole vielä luovutettu PostNordille

Kun tilauksesi on käsitelty ja pakattu, se toimitetaan PostNordille. Jos pakettisi on valmiina toimitettavaksi ennen klo 12:ta, PostNord skannaa sen samana arkipäivänä. Aikoina, jolloin PostNordilla on erittäin paljon toimituksia, skannaus saattaa joissain tapauksissa siirtyä seuraavalle päivälle.

Saapuneen paketin mukana ei ollut lähetyslistaa eikä palautuslomaketta?

Ympäristöä säästääksemme emme lähetä paketissa lähetyslistaa emmekä palautuslomaketta. Lähetyslista löytyy tilausvahvistuksesta.
Lähetyslista löytyy tilausvahvistuksesta.

Jos haluat palauttaa tuotteen, klikkaa linkkiä: https://www.kitchenone.fi/palautus/.

Ellei sinulla ole mahdollisuutta tulostaa palautuslomaketta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.

Sain väärän tuotteen

Jos toimituksessa on tapahtunut virhe, ota yhteys asiakaspalveluumme.

 

Vastaanottamassani paketissa on vaurioita

Jos saamasi paketti on vahingoittunut, on tärkeää, että otat kuvia vahinkojen todentamiseksi. Ota kuva mielellään pakkauksesta ja siinä olevasta osoitekortista. Monissa tapauksissa itse sisältö on ehjä, koska pakkaus suojaa tuotetta.
Mikäli tuote on vahingoittunut, lähetä mahdollisimman nopeasti sähköpostia osoitteeseen info@kitcheone.fi. Viestissä tulee olla kuvat pakkauksen ulko- ja sisäpuolelta sekä vahingoittuneesta tuotteesta.

Voidaanko tilaus toimittaa ulkomaille?

KitchenOne toimittaa tilauksia vain Suomessa oleviin osoitteisiin, eikä meillä ole mahdollisuutta lähettää niitä ulkomaille. Voit kuitenkin tilata tuotteita Ruotsin, Tanskan ja Norjan verkkokaupoistamme ja saada toimituksen kyseisiin maihin.

Voinko saada arvonlisäveron palautuksen viedessäni ostokset ulkomaille?

Jos ostat tuotteen, joka lähetetään EU:n ulkopuolelle, sinulla on mahdollisuus saada arvonlisäveron palautus. Tämä edellyttää, että toimitat meille voimassa olevan asiakirjan, Tullin leimaaman laskun ulkomaan toimituksesta. Saat hyvityksen, kun olemme vastaanottaneet asiakirjat. Huomaa, että olet itse vastuussa sovellettavien sääntöjen tarkistamisesta.

 

PERUUTTAMISOIKEUS, PALAUTUSOIKEUS & PALAUTTAMINEN

Kadun ostostani ja haluan palauttaa tuotteen

Tehdessäsi ostoksia KitchenOnella sinulla on peruutusoikeus. Se antaa sinulle oikeuden tutkia tuotteita samaan tapaan kuin fyysisessä myymälässä, ja 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta sinulla on mahdollisuus perua kauppa.  
Sinulla on aina 365 päivän palautusoikeus, kun teet ostoksia KitchenOnella. Jotta palautus hyväksytään, tuotteen on oltava käyttämätön ja vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessaan, niin että se voidaan myydä uutena.

Jos haluat käyttää peruutus- tai palautusoikeutta, klikkaa linkkiä: https://www.kitchenone.fi/palautus/


Ellei sinulla ole mahdollisuutta tulostaa palautuslomaketta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.

Onko mahdollista palauttaa tuote, jota on käytetty?

Peruuttamisoikeus antaa sinulle oikeuden tutustua tuotteisiin samaan tapaan kuin fyysisessä myymälässä. Voit halutessasi perua kaupan 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut lähetyksen. Jos olet käyttänyt tuotetta enemmän kuin peruuttamisoikeus sallii, palautussummasta vähennetään tavaran arvon alenemista vastaava summa. Vähennyksestä päättävät KitchenOnen asiantuntijat, ja se voi olla 0–75 % tuotteen alkuperäisestä hinnasta. Peruuttamisoikeuden voi menettää tiettyjen sinetöityjen tuotteiden osalta hygieniasyistä. Lain mukaan kuluttaja saa käsitellä tavaraa vain samaan tapaan kuin myymälässä saadakseen suorittamansa maksun kokonaan takaisin.

Onko palautus ilmainen?

Jos päätät käyttää peruutus- tai palautusoikeutta, tarvitset meiltä palautusosoitekortin, ja veloitamme siitä toimitusmaksun. V. Valitettavasti emme voi noutaa lähetyksiä, jotka menevät postitoimistoon. 

Jos olet epävarma, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.

Voinko perua kaupan jättämällä paketin noutamatta?

Mikäli annat paketin palautua noutamattomana, haluamme sinun ilmoittavan siitä meille, jotta voimme käsitellä palautuksen mahdollisimman joustavasti. Huomaa, että palautuneesta, noutamattomasta lähetyksestä veloitetaan palautuskulut.

Milloin saan rahani takaisin?

Pyrimme käsittelemään kaikki palautukset mahdollisimman nopeasti. Kun palautuksesi on saapunut meille ja olemme käsitelleet sen, rahat palautetaan viipymättä ja ne näkyvät pankkitililläsi yleensä 3–5 pankkipäivän kuluessa.

 

REKLAMAATIO & HUOLTO

Haluan tehdä reklamaation

Mikäli ostamasi tuote on rikkoutunut reklamaatio-oikeuden puitteissa tai se on takuun piirissä, sinun tulee täyttää reklamaatiolomake osoitteessa https://www.kitchenone.fi/reklamaatio/. Tämän jälkeen huolto-osastomme ottaa sinuun yhteyttä. Jos sinun on lähetettävä tuote huoltoon tai vaihtoon, sinuun ollaan yhteydessä asiasta ja lähetämme sinulle ennakkoon maksetun rahtikirjan. Näin menetellään, jotta asia voidaan ratkaista mahdollisimman nopeasti, sillä useimmissa tapauksissa teemme yhteistyötä suoraan valmistajan valtuutetun huoltoyhteistyökumppanin kanssa.

Ostamani tuote ei toimi

Täytä reklamaatiolomake osoitteessa https://www.kitchenone.fi/reklamaatio/. Huomaa, että on eri asia, ettei tuote vastaa odotuksia kuin että se on viallinen. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme..

 

TUOTTEET & HINNAT

Minkä tuotteen valitsisin?

Jos kaipaat lisäopastusta tuotteen valinnassa, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua mielellämme!

Voinko saada alennusta?

Säädämme hintojamme jatkuvasti ja suhteessa markkinoihin voidaksemme taata aina hyvät tarjoukset. Jos aiot ostaa suuren määrän tuotteita, olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä.

Onko tuotteillanne hintatakuu?

Emme anna hintatakuuta, mutta pyrimme aina tarjoamaan kilpailukykyiset hinnat ja vastaamaan markkinoiden muiden liikkeiden hintoihin. Jos kuitenkin 7 päivän kuluessa ostoksestasi alennamme tuotteen hintaa omalla sivustollamme, hyvitämme sinulle erotuksen.

Myyttekö varaosia?

Myymme niitä varaosia, joita on verkkosivustollamme. Ellet löydä etsimääsi varaosaa, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan valmistajaan. Jos tarvitset lisää apua, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Voinko tilata tuotteen, jota ei ole varastossa?

Mikäli tuotetta ei ole varastossa, voit tilata ilmoituksen, kun sitä on jälleen saatavilla. Saatuasi ilmoituksen voit tehdä tilauksen.

 

OTA YHTEYTTÄ ASIAKASPALVELUUN

KIRJOITA MEILLE SÄHKÖPOSTIIN

Ota yhteyttä osoitteeseen info@kitchenone.fi tai täytä lomake:

Kiitos yhteydenotostasi
Otamme yhteyttä sinuun mahdollisimman pian
SOITA MEILLE PUHELIMITSE
Voit saada meiltä tukea suomeksi, mutta jos suomenkielinen henkilökuntamme on kiireinen, vastaamme puheluusi englanniksi, jotta saisit vastaukset mahdollisimman nopeasti.

Maanantai 9.00 - 17.00
Tiistai 9.00 - 16.00
Torstai - Perjantai 9.00 - 17.00
TURVALLISUUTESI
Aina 365 päivän palautusoikeus
Ilmainen toimitus yli 60 euron ostoksille (*ei koske tuotteita, jotka vaativat lavarahtia)
Valtuutettu korjaamo
Kaikkien merkkien virallinen jälleenmyyjä
Lue kaikki etusi