Ostoskori Ostoskori ?.SubtotalFormatted? String.Empty Ostoskorisi on tyhjä
0
Lisää ostoskoriin
kpl
Ostoskori Ostoskori Näytä ostoskori Mene kassalle Ostoskorisi on tyhjä
0
Lisää ostoskoriin
kpl
Ostoskori Ostoskori ?.SubtotalFormatted? String.Empty Ostoskorisi on tyhjä
0
Lisää ostoskoriin
kpl
Ostoskori Ostoskori Näytä ostoskori Mene kassalle Ostoskorisi on tyhjä
0
Lisää ostoskoriin
kpl
Ota yhteyttä

FAQ - TAVALLISIA KYSYMYKISÄ

TILAUKSESI

Missä tilaukseni on?

Tehtyäsi tilauksen voit helposti seurata sen tilaa täällä - syötä tilausnumerosi ja tilauksen yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoite. Saat meiltä toimitusvahvistuksen sähköpostitse, kun tilauksesi on lähetetty.

En ole saanut tilausvahvistusta

Kun olet tehnyt tilauksen, saat sähköpostiisi automaattisen tilausvahvistuksen. Jos et ole saanut vahvistusviestiä muutaman minuutin kuluessa, se on saattanut päätyä sähköpostisi Roskaposti-kansioon. Mikäli tilausvahvistus ei ole tullut perille, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tietojesi tarkistamiseksi.

Voinko lisätä tuotteita tilaukseeni?

Olemassa olevaan tilaukseen ei valitettavasti ole mahdollista lisätä uusia tuotteita. Voit kuitenkin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin yritämme auttaa sinua parhaamme mukaan.

Haluan peruuttaa tilaukseni

Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, ota yhteys asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, jotta voimme auttaa sinua ennen kuin tilauksesi on ehditty käsitellä järjestelmässämme.

Mitä teen, jos tilaustani ei lähetetä siksi että yhdellä tai useammalla tuotteella on pidempi toimitusaika?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

TILAUKSEN TEKEMINEN

Voiko tilauksen tehdä sähköpostitse tai puhelimitse?

Ei. Kaikki tilaukset tehdään verkkosivustollamme henkilökohtaisesti asioimalla. Mikäli tilauksen tekemisessä on ongelmia, asiakaspalvelumme auttaa mielellään.

Mitkä maksutavat ovat käytössä?

Katso nykyiset maksutavat, lue maksuehdot täältä.

Tilauksen tekeminen ei onnistu

Tarkista ensin, että olet täyttänyt kaikki tiedot oikein. Jos se ei auta, voit kokeilla toista internetselainta. Mikäli ongelma ei poistu, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Maksutapahtuma ei onnistunut

Jos mahdollista, valitse toinen maksutapa. Muussa tapauksessa ota yhteys Klarnan asiakaspalveluunhttps://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

 

TOIMITUS

Mikä on tilauksen toimitusaika?

Arvioitu toimitusaika ilmoitetaan ostotapahtuman yhteydessä. Toimitusaika riippuu siitä, onko tuotetta varastossa. Verkkokaupassa toimitusaika ilmoitetaan kunkin tuotteen yhteydessä. Toimitusaika lasketaan siitä hetkestä, kun olemme ilmoittaneet sinulle, että tavara on pakattu ja valmiina toimitettavaksi. Ostoksesi toimitusaika ilmoitetaan myös tilausvahvistuksessasi. 

Paljonko toimitus maksaa?

Kauppahintaan voidaan lisätä rahtimaksu ostetuista tuotteista ja kauppahinnan suuruudesta riippuen. Voimassa olevat rahtikulut on esitetty täällä. Rahtimaksun suuruus ilmoitetaan aina ostotapahtuman yhteydessä.

Onko pikatoimitus mahdollista?

Meillä ei ole mahdollisuutta nopeuttaa yksittäisten tilausten toimitusta, sillä kaikki tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Teemme kuitenkin aina parhaamme pitääksemme kiinni ilmoitetusta toimitusajasta.

Pakettiani ei ole vielä luovutettu PostNordille

Kun tilauksesi on käsitelty ja pakattu, se toimitetaan PostNordille. Jos pakettisi on valmiina toimitettavaksi ennen klo 12:ta, PostNord skannaa sen samana arkipäivänä. Aikoina, jolloin PostNordilla on erittäin paljon toimituksia, skannaus saattaa joissain tapauksissa siirtyä seuraavalle päivälle.

Saapuneen paketin mukana ei ollut lähetyslistaa eikä palautuslomaketta?

Ympäristöä säästääksemme emme lähetä paketissa lähetyslistaa emmekä palautuslomaketta. Lähetyslista löytyy tilausvahvistuksesta.
Lähetyslista löytyy tilausvahvistuksesta.

Jos haluat palauttaa tuotteen, klikkaa linkkiä: https://www.kitchenone.fi/palautus/.

Ellei sinulla ole mahdollisuutta tulostaa palautuslomaketta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.

Sain väärän tuotteen

Jos toimituksessa on tapahtunut virhe, ota yhteys asiakaspalveluumme.

 

Vastaanottamassani paketissa on vaurioita

Jos saamasi paketti on vahingoittunut, on tärkeää, että otat kuvia vahinkojen todentamiseksi. Ota kuva mielellään pakkauksesta ja siinä olevasta osoitekortista. Monissa tapauksissa itse sisältö on ehjä, koska pakkaus suojaa tuotetta.
Mikäli tuote on vahingoittunut, lähetä mahdollisimman nopeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Viestissä tulee olla kuvat pakkauksen ulko- ja sisäpuolelta sekä vahingoittuneesta tuotteesta.

Voidaanko tilaus toimittaa ulkomaille?

KitchenOne toimittaa tilauksia vain Suomessa oleviin osoitteisiin, eikä meillä ole mahdollisuutta lähettää niitä ulkomaille. Voit kuitenkin tilata tuotteita Ruotsin, Tanskan ja Norjan verkkokaupoistamme ja saada toimituksen kyseisiin maihin.

Voinko saada arvonlisäveron palautuksen viedessäni ostokset ulkomaille?

Jos ostat tuotteen, joka lähetetään EU:n ulkopuolelle, sinulla on mahdollisuus saada arvonlisäveron palautus. Tämä edellyttää, että toimitat meille voimassa olevan asiakirjan, Tullin leimaaman laskun ulkomaan toimituksesta. Saat hyvityksen, kun olemme vastaanottaneet asiakirjat. Huomaa, että olet itse vastuussa sovellettavien sääntöjen tarkistamisesta.

 

PERUUTTAMISOIKEUS, PALAUTUSOIKEUS & PALAUTTAMINEN

Kadun ostostani ja haluan palauttaa tuotteen

Sinulla on yksityishenkilönä lain mukaan oikeus peruuttaa ostos 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona sinä tai sinun puolestasi toimiva henkilö on vastaanottanut Verkkokaupassa ostetun tuotteen.

Käyttäessäsi lakiin perustuvaa 14 päivän peruuttamisoikeuttasi sinulla on oikeus avata pakkaus ja tutkia tuotetta siinä määrin kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi. Sinulla on lähtökohtaisesti oikeus käsitellä ja tutkia tuotetta samalla tavalla kuin myymälässä. Jos tilaamasi tuote on koottava, sen on oltava kokoamaton, jotta palautuksesi hyväksytään.

Haluatko peruuttaa ostoksesi ja palauttaa sen? Klikkaa tästä: https://www.kitchenone.fi/palautus/

Jos et pysty tulostamaan palautustodistusta itse, ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin autamme sinua.

Löydät lisätietoja peruuttamisoikeudesta ostoehdoistamme: https://www.kitchenone.fi/ostoehdot/

Onko mahdollista palauttaa tuote, jota on käytetty?

Sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi ja saada täysi hyvitys siinä tapauksessa, että ilmoitat asiasta meille 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Jos käsittelet tuotetta enemmän kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi, meillä on oikeus periä sinulta tuotteen arvonalennusta vastaava summa. Tällainen arvonalennus tehdään vertaamalla tuotteen palautushetken arvoa alkuperäiseen ostohetken arvoon. Siksi suosittelemme, että palautat tuotteen alkuperäisessä kunnossa ja ehjässä alkuperäispakkauksessaan, jotta saat siitä täyden hyvityksen. Tämä tarkoittaa, että palautukseen tulee liittää tarvikkeet, käyttöohjeet, tuotteen pakkaus, sisäpakkaus jne.

Peruuttamisoikeus ja avokauppa eivät koske tiettyjä tuotteita. Peruuttamis-oikeutta ei ole, jos olet murtanut sinetin sellaisesta tuotteesta, jota ei sen jälkeen voi palauttaa terveys- tai hygieniasyistä, tai jos tuote on valmistettu sinun vaatimustesi mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaaviksi. Peruuttamisoikeus ei myöskään koske nopeasti pilaantuvia tai vanhentuvia tuotteita.

Onko palautus ilmainen?

Jos päätät käyttää peruutus- tai palautusoikeutta, tarvitset meiltä palautusosoitekortin, ja veloitamme siitä toimitusmaksun. V. Valitettavasti emme voi noutaa lähetyksiä, jotka menevät postitoimistoon. 

Jos olet epävarma, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.

Palautusrahti

Sinä vastaat palautuksesta aiheutuvista rahtikuluista. Palautusmaksun määrä riippuu siitä, palautetaanko tavara asiamiehen välityksellä vai lavalähetyksenä. Voimassa olevat rahtihinnat löytyvät, katso alla. Palautuskulut vähennetään sinulle palautettavasta maksusta.

HUOMIO! Emme voi noutaa noutopisteelle lähetettyjä paketteja. Käytä siksi asiakaspalvelumme lähettämää rahtikirjaa tai lähetyspalvelua, joka voi tarjota palvelua yrityspaketteihin.

Sinä asiakkaana otat riskin, jos tuote vaurioituu, kun se palautetaan meille. Muista siis pakata tavara hyvin. Käytä ulkopakkausta, jossa vastaanotit tuotteen. Älä laita lähetystodistusta suoraan itse tuotteen pakkaukseen.

Voinko perua kaupan jättämällä paketin noutamatta?

Sinä vastaat palautuksesta aiheutuvista rahtikuluista. Palautusmaksun määrä riippuu siitä, palautetaanko tavara asiamiehen välityksellä vai lavalähetyksenä. Voimassa olevat rahtihinnat löytyvät täältä. Palautuskulut vähennetään sinulle palautettavasta maksusta.

Jos sallit paketin palauttamisen noutamatta sitä, haluamme sinun ilmoittavan tästä meille, jotta voimme hoitaa palautuksen mahdollisimman sujuvasti. Huomaa, että palautuskulut lisätään, kun paketti palautetaan noutamatta.

Milloin saan rahani takaisin?

Pyrimme käsittelemään kaikki palautukset mahdollisimman nopeasti. Kun palautuksesi on saapunut meille ja olemme käsitelleet sen, rahat palautetaan viipymättä ja ne näkyvät pankkitililläsi yleensä 3–5 pankkipäivän kuluessa.

 

REKLAMAATIO & HUOLTO

Haluan tehdä reklamaation

Jos tuote on viallinen, sinulla on yksityishenkilönä oikeus reklamoida tuotteessa olevasta virheestä asuinmaassasi sovellettavan pakottavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. [Suomessa voit reklamoida tuotteissa alun perin olleista virheistä lähtökohtaisesti kolmen vuoden kuluessa tuotteen toimittamisesta (vastuuaika) . Sinun on ilmoitettava virheestä kohtuullisessa ajassa siitä, kun havaitsit virheen tai sinun olisi pitänyt se havaita. Oikeutesi reklamoida virheestä päättyy viimeistään tuotteen oletetun kestoiän päättymisen jälkeen. Voit reklamoida tuotteessa olevasta virheestä täyttämällä palvelulomakkeen, joka on saatavilla täällä.

Tämän jälkeen huolto-osastomme ottaa sinuun yhteyttä. Jos sinun on lähetettävä tuote huoltoon tai vaihtoon, sinuun ollaan yhteydessä asiasta ja lähetämme sinulle ennakkoon maksetun rahtikirjan. Näin menetellään, jotta asia voidaan ratkaista mahdollisimman nopeasti, sillä useimmissa tapauksissa teemme yhteistyötä suoraan valmistajan valtuutetun huoltoyhteistyökumppanin kanssa.

Löydät lisätietoja reklamaatioista ostoehdoistamme: https://www.kitchenone.fi/ostoehdot/

Ostamani tuote ei toimi

Täytä reklamaatiolomake osoitteessa https://www.kitchenone.fi/reklamaatio/. Huomaa, että on eri asia, ettei tuote vastaa odotuksia kuin että se on viallinen. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme..

 

TUOTTEET & HINNAT

Minkä tuotteen valitsisin?

Jos kaipaat lisäopastusta tuotteen valinnassa, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua mielellämme!

Voinko saada alennusta?

Säädämme hintojamme jatkuvasti ja suhteessa markkinoihin voidaksemme taata aina hyvät tarjoukset. Jos aiot ostaa suuren määrän tuotteita, olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä.

Onko tuotteillanne hintatakuu?

Emme anna hintatakuuta, mutta pyrimme aina tarjoamaan kilpailukykyiset hinnat ja vastaamaan markkinoiden muiden liikkeiden hintoihin. Jos kuitenkin 7 päivän kuluessa ostoksestasi alennamme tuotteen hintaa omalla sivustollamme, hyvitämme sinulle erotuksen.

Myyttekö varaosia?

Myymme niitä varaosia, joita on verkkosivustollamme. Ellet löydä etsimääsi varaosaa, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan valmistajaan. Jos tarvitset lisää apua, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Voinko tilata tuotteen, jota ei ole varastossa?

Mikäli tuotetta ei ole varastossa, voit tilata ilmoituksen, kun sitä on jälleen saatavilla. Saatuasi ilmoituksen voit tehdä tilauksen.

 

OTA YHTEYTTÄ ASIAKASPALVELUUN

KIRJOITA MEILLE SÄHKÖPOSTIIN

Ota yhteyttä osoitteeseen info@kitchenone.fi tai täytä lomake:

Kiitos yhteydenotostasi
Otamme yhteyttä sinuun mahdollisimman pian
SOITA MEILLE PUHELIMITSE
Voit saada meiltä tukea suomeksi, mutta jos suomenkielinen henkilökuntamme on kiireinen, vastaamme puheluusi englanniksi, jotta saisit vastaukset mahdollisimman nopeasti.
Maanantai - Tiistai 9.00 - 17.00
Keskiviikko 10.00 - 17.00
Torstai - Perjantai 9.00 - 17.00
TURVALLISUUTESI
Aina 365 päivän palautusoikeus
Ilmainen toimitus yli 60 euron ostoksille (*ei koske tuotteita, jotka vaativat lavarahtia)
Valtuutettu korjaamo
Kaikkien merkkien virallinen jälleenmyyjä
Lue kaikki etusi